verzameling portretten van kunstenaars met een beperking

Laat de mensen zien die achter merken en muren zitten.

Of het nu om old school reclame gaat of de small talk op social media: mensen willen geen kunstmatige communicatie. Dat is zonde van de tijd. Geef daarom eens echt opening van zaken. Ga voor de camera staan en nodig je doelgroep uit om deel uit te maken van jouw wereld.Geef je doelgroep het gevoel dat ze persoonlijk worden aangesproken. Door een medewerker, manager of ondernemers zelf. Ben je bang? Het kan alleen maar meevallen. Wij laten je van je beste kant zien. Je menselijke kant. Op film.

Open de dialoog met je doelgroep door interesse te tonen.

Vraag in een vlog wat ze van je organisatie, dienst of product vinden. Doe dat op een prikkelende , uitnodigende manier en de kans is groot dat je ze aan de praat krijgt. Wij helpen je met een Missie die het verhaal voor het voetlicht brengt in een filmpje. Binnen een minuut! Durf je zelf niet, laat je collega het dan doen. En zie hoe je doelgroep reageert. Wij monitoren de ingezonden beelden op relevantie en monteren er de leukste filmpjes uit. Want die komen er.

Ontdek de creatieve kracht van je doelgroep

Dat is de kracht van het Vlog concept van de geheime dienst. Voor elke opdrachtgever beginnen we met het vaststellen van het communicatiedoel. Van filmwedstrijd tot kunst jureren. Van reportage maken tot gebiedspromotie. Is de Vlog Missie bepaald, dan kan de campagne starten.

deelnemers aan vlog actie Chateautjes

Gewone reclame is als een vlieg.

Reclame is als een vlieg. hij valt je continu hinderlijk lastig. Gaat op je zitten, kriebelt, vliegt als een dolle om je heen en ontsnapt keer op keer aan je. De vlieg heeft zijn pootjes vol met stront en zoekt naar een opening, waar misschien je koopknop zit. Die wil hij hebben en er zijn vieze pootjes op afvegen, in de hoop je met het koopvirus te besmetten. De vlieg kunnen we best missen. Zeker omdat het er zoveel zijn..

Reclamevloggen is als een bij...

Reclamevloggen is als een bij, zij ziet er misschien een beetje eng uit, maar doet je geen kwaad. Ze zoekt naar mooie bloemen die haar stuifmeel zullen schenken. Zij zorgt dat er kruisbestuiving ontstaat tussen producent en consument. Door het stuifmeel dat ze meedraagt kunnen er mooie dingen opbloeien. De bij verleidt je met honing. De bij staat symbool voor het toppunt van wederkerigheid: de liefde. De bij verrijkt je leven. We moeten ze koesteren!