Daag je doelgroep uit met een filmwedstrijd

Een consumenten actie waar iedereen online van kan meegenieten. Een film festival over je merk, product, dienst, evenement of organisatie. Van openhartige bekentenis tot originele toast. De deelnemers werken een shotlist af en schieten zichzelf daarmee misschien in de prijzen. 

Budget Broodjes. Missie Film smakelijk. Klanten van Budget Broodjes schoten hun collega tijdens de lunch. De deelnemers verfilmden de opdrachten uit Missie 'Film Smakelijk' Winnaar werd het filmpjewaarin Johnny programmeur van digital4u zijn liefde voor Kim Holland bekent. Met de meeste views op het YouTube kanaal. Kim Holland blijkt duizenden keren te worden ingeklopt. Meer over Missie 'Film Smakelijk'...

Chateautjes. Missie 'Chatoostjes'  Klanten van wijnhandel Chateautjes in Rotterdam werd gevraagd een toost te doen voor de camera. Privé ging het even niet goed met de eigenaren van Chateautjes toen de eerste filmpjes gemaakt waren. Hierdoor is de campagne niet verder van de grond gekomen. Maar... We verwachten toch nog een keer een doorstart met deze actie te maken Meer over Missie 'Chatoostjes'...